איך לתעדף משימות?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

החיים מאוד דינמיים ויש כל כך הרבה דברים שצריך להספיק, משימות ומטלות שונות. בכל מה שקשור לעולם הטכנולוגי והשיווקי, עם לא מעט פרויקטים בהווה ובעתיד, חשוב לדעת תיעדוף משימות ואיך לקבוע סדרי עדיפויות בצורה מסודרת ומדויקת שיקלו מעט על החיים שלנו.

תיעדוף משימות – מאיפה להתחיל?

כיצד לתעדף משימות, במיוחד בעולם הטכנולוגיה והשיווק הדיגיטלי, זה לא דבר פשוט. עם המון פרויקטים בשרוול, ועוד פרויקטים העתידיים לבוא, כדאי ללמוד כיצד אפשר לקבוע סדרי עדיפויות בצורה בריאה ויעילה יותר שתקל לכם על החיים משמעותית וגם יגרום ללקוחות שלכם להיות הרבה יותר מרוצים מהתהליך.

כל אחד יכול לעבוד לפי שיטות משלו, ואפילו להמציא שיטות חדשות, אבל יש שיטות יעילות שתמיד פועלות ולכן מומלץ מדי פעם לצאת מאיזור הנוחות וגם להתקדם לעבר איזורים חדשים אותם לא חקרתם בעבר. אנשים רבים נרתעים משיטות עבודה חדשות לסדרי העדיפויות ומעדיפים להישאר בשיטות שלהם, מה שלא תמיד עובד.

בתור התחלה, כדאי לרשום הכל, כולל את שם הפרויקט, ודדליין, הכל מסודר בקובץ אקסל. כך תדעו כמה זמן יש לכם לספק את הפרויקט ואיזה מהם הוא בעדיפות עליונה. פרויקטים עם דדליינים קצרים יותר, יהיו מן הסתם בראש הרשימה כי זה מה שהובטח ללקוח.

מומלץ להתחיל עם קובץ אקסל ואפילו פתקיות למבטים פה ושם כדי שתזכרו את הדדליין והפרויקט שאתם צריכים לעבוד עליו, ואפילו לסיים אותו בקרוב ואפילו עוד היום. התחילו מהפרויקט הכי דחוף עם הדדליין הכי קצר והמשיכו משם לפרויקט עם הדדליין הקרוב יותר. כך תוכלו גם לתעדף משימות וגם להיות פרודקטיביים יותר.

קביעת סדרי עדיפויות

בראש ובראשונה צריך לשאול: איך לקבוע סדרי עדיפויות? מה יותר חשוב, מה יכול להמתין?ברגע שתענו על כל השאלות הללו, תוכלו לתעדף משימות בצורה הטובה והיעילה ביותר. מקור נוסף לתיעדוף משימות הוא שימוש בגורמי חוץ. מה זה אומר בעצם? במילה אחת: אאוטסורסינג.

במיוחד בעולם השיווק והטכנולוגיה, חברות רבות נוטות להשתמש במקור חוץ על מנת להספיק דברים נוספים, או אם נכנסו להם פרויקטים בדדליינים מאוד צמודים. נותן השירות החיצוני יהיה לרוב פרילנס המספק שירות לחברות שונות או משתף פעולה באופן קבוע. כך הלחץ מעט יירד, וגם תהליך העבודה יהפוך ליותר יעיל ויותר פשוט.

מיקור חוץ הוא דבר מאוד טוב למי שמעוניין להוציא קצת כסף בלי ליפול תחת הלחץ. לעיתים יש יותר מדי פרויקטים ויותר מדי משימות ודברים נוטים ליפול בין הכיסאות. זהו לא דבר רצוי במיוחד. בעלי עסקים צריכים להסתכל קדימה ולפתוח את הראש גם בדברים כאלה שיכולים לעזור להם בעסק.

הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם בתור אנשי שיווק או אנשי טכנולוגיה, ואפילו בעלי עסק, זה איך ניתן למנף את העסק שלי בצורה הטובה ביותר ולתת שירות מעולה ואף לעמוד בדדליינים, מבלי לקחת על עצמכם "יותר מדי". כמו המשפט הידוע: "זמן שווה כסף", המוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

לסיכום, אפשר להגיד שתיעדוף משימות הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל פרויקט וחשוב להקדיש לזה זמן מחשבה. כל פרויקט העומד בדדליין הוא עוד לקוחות מרוצים ועוד המלצות וביקורות חיוביות, מה שתורם לעסק ולכם באופן משמעותי לטווח הארוך.

העין הטכנולוגית

העין הטכנולוגית

לא הרבה מצליחים להבין את הקידמה היום בעולם, היא בהחלט מתקדמת מהר מדי וגבוה מדי, ובשביל זה יש את העין הטכנולוגית שלנו שיודעת להסביר לכם בצורה הטובה והקלה ביותר, מהי הטכנולוגיה של היום. במילים פשוטות, בגובה העיניים.

העין הטכנולוגית

לא הרבה מצליחים להבין את הקידמה היום בעולם, היא בהחלט מתקדמת מהר מדי וגבוה מדי, ובשביל זה יש את העין הטכנולוגית שלנו שיודעת להסביר לכם בצורה הטובה והקלה ביותר, מהי הטכנולוגיה של היום. במילים פשוטות, בגובה העיניים.

כתבות אחרונות